خودرو

قیمت خرید و فروش سمند سورن در تهران و شهرستان ها

قیمت خرید و فروش سمند سورن در تهران و شهرستان ها

از زمانی که سمند در سال 1381 به عنوان خودروی ملی معرفی شد، تاکنون تیپ‌های مختلفی روی همان پلتفرم به بازار عرضه شده و بh اسامی مختلف به مشتریان فروخته شده‌اند. یکی از پراقبال‌ترینِ این محصولات، سمند سورن است که خودش تیپ‌های مختلفی دارد. سورن ابتدا با پیشرانه معمولی عرضه شد، اما بعدا با معرفی موتور EF7، به سورن ELX …

ادامه خبر »

روزنامه دولت: خودروی چانگان با سود وارد کننده 500 میلیون تومان می شود/ جوسازی های اخیر برای زیر سوال بردن روند واردات خودرو به کشور است

هرمزبان – روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: قیمت خودروی چانگان با احتساب سود واردکننده، 500 میلیون تومان می‌شود. از این‌رو قیمت این خودرو بیش از یک میلیارد تومان نیست و جوسازی‌های اخیر تنها برای زیر سؤال بردن روند واردات خودرو به کشور است.

ادامه خبر »

علی جدی : سقف قیمت مجاز برای واردات خودرو / منابع مورد نیاز برای واردات خودرو

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به سقف قیمت مجاز برای واردات خودرو، به منابع مورد نیاز برای واردات خودرو به کشور اشاره کرد.

ادامه خبر »

تاخیر در اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو/ سامانه یکپارچه شفافیت را افزایش می‌دهد؟

هرمزبان – وزارت صمت اعلام کرده بود که نتیجه قرعه‌کشی طرح‌های فروش خودرو در سامانه یکپارچه را امروز اعلام می‌کند اما تا این لحظه خبری از این موضوع نیست. اسامی برندگان طرح در اصل قرار بود روز گذشته اعلام شود که به تعویق افتاد.

ادامه خبر »

میرسلیم: رقبای خارجی حمله‌های غیرمنصفانه را علیه صنعت خودرو طراحی و اجرا کردند

هرمزبان – سیدمصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رقبای خارجی حمله‌ها و هجمه‌های غیرمنصفانه را علیه صنعت خودرو طراحی و اجرا کردند.

ادامه خبر »

ایربگ‌ها خواب هستند! / مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی جایگاهی ندارد

هرمزبان – روزنامه وطن امروز در گزارشی به مروری بر چالش‌های صنعت خودرو به بهانه تصادف اخیر در اتوبان همت تهران و باز نشدن ایربگ خودروی داخلی پرداخت.

ادامه خبر »

بازار خودروهای خارجی در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها

هرمزبان - بررسی‌ بازار خودروهای خارجی در پایتخت نشان می‌دهد همچون بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، مشتریان به انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها دست از خرید کشیده‌اند و ریزش بیشتر قیمت‌ها را انتظار می‌کشند.

ادامه خبر »

صدور کارت سوخت المثنی چقدر زمان می برد؟

هرمزبان:به‌طور میانگین روزانه ۷۰ تا ۸۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی ثبت می‌شود و این در حالی است که تا پیش از اعلام سهمیه‌بندی بنزین، روزانه تنها ۵۰۰۰ درخواست در سامانه ثبت می‌شد؛ به همین دلیل فرایند صدور کارت زمان بر شده است.

ادامه خبر »

تولید با پارس‌خودرو، فروش با سایپا!

هرمزبان:شرکت پارس‌خودرو در هشت‌ماهه امسال بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده که با وجود تولید ساینا و کوییک، ولی این دو خودرو راهی به خیابان‌ها نداشته‌اند.

ادامه خبر »