بیش از 80 میلیارد ریال ارزش ریالی پرونده های متخلف در دو ماهه سالجاری

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمز گان رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع41 هزار و300مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان صورت گرفته است.

عبدالرضا پیروی منش با بیان کشف سه هزار و 535 مورد تخلف در این بازرسی‌ها عنوان کرد: در این رابطه یک هزار و هشتصد و هشتاد و هشت فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می باشد که بالغ بر  هشتاد میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری استان  830 مورد گزارش مردمی دریافت و گزارشاتی که تخلف آنها احراز شده، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم نهایی ارسال شده است.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. را با شماره تلفن 124 اطلاع و یا با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش نمایند

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید