خبر فوری

تأمین آب آشامیدنی ۱۵۰ روستای هرمزگان با ساخت ۱۵ آبشیرین کن

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: این آبشیرین کن‌ها در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، قشم، میناب، سیریک و جاسک با ظرفیت ۶ میلیون مترمکعب تأمین آب در سال در حال ساخت است.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن‌ها با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته می‌شود، اظهارکرد: اکنون آب آشامیدنی ۲۰۰ روستای استان از طریق ۲۰ آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۱۱ میلیون مترمکعب آب تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۰ روستای استان به‌صورت سیار آب‌رسانی می‌شوند، ادامه داد: این روستاها بیشتر در شهرستان‌های بشاگرد، میناب، بندرخمیر و بندرعباس قرار دارند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید