خبر فوری

بایگانی ماهانه: آگوست 2017

پرداختن به حاشیه ها،فرصت خدمت را از مسئولان می‌گیرد

هرمزبان:هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت، با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی، ۷ پروژه به نمایندگی از مجموع ۵۹ پروژه عمران شهری به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

ادامه خبر »

لزوم اجرای طرح مطالعاتی احیاء بافت تاریخی بندرکنگ

هرمزبان:بندرلنگه - معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: انجام طرح مطالعاتی احیاء بافت تاریخی شهربندری کنگ و طرح آن درشورای عالی معماری کشور حرکتی ارزشمند در راستای حفاظت از میراث تاریخی است.

ادامه خبر »

۱۰واحد مسکن مددجویی در جزیره هرمز افتتاح شد

هرمزبان:هرمز - همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مدیر کمیته امداد قشم طی آیینی ۱۰ واحد مسکونی مددجویی درجزیره هرمز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)واگذار شد.

ادامه خبر »

واحدهای غیرمقاوم بین ٥ تا٢٠ درصد خسارت دیدند

هرمزبان:مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان گفت: پس از وقوع زمین‌لرزه 5.4 ریشتری در زیارتعلی رودان کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و در حال برآورد خسارت‌های احتمالی هستند.

ادامه خبر »

زائران ایرانی سیاست‌های سلطه طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

هرمزبان:در قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات، زائران ایرانی سیاست‌های سلطه طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ادامه خبر »

افزایش 30 درصدی صادرات کاشان در 6 ماهه امسال

هرمزبان:ریس اتاق بازرگانی کاشان با اشاره به افزایش 30 درصدی صادرات کاشان در 6 ماهه امسال مشارکت سیتروان با سایپا کاشان را اولین سرمایه گذاری جدی کشور خارج از نفت در کاشان دانست.

ادامه خبر »

دشمن صهیونیست در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری است/ لزوم تجهیز همگان برای مقابله با دشمن

هرمزبان:رهبر معظم انقلاب در پیامی، وظیفه‌ تجهیز همگان برای مقابله با دشمن در میدان‌های گوناگون جنگ نرم و سخت را یکی از وظایف رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان سیاسی و دینی دانستند.

ادامه خبر »

انتقاد از مردم گریزی مسئولان/سفرهای استانی برای رفع تکلیف نباشد

هرمزبان:عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:زمانی که اشرافی گری و مردم گریزی در مسئولان رسوخ کرده باشد تصمیم گیری هایشان به گونه ای نخواهد بود که مشکلات مردم حل شود.

ادامه خبر »

جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران آذرماه در سیریک برگزار می شود

هرمزبان:سیریک - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت: دومین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران با حضور شش استان در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه امسال به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می شود.

ادامه خبر »

نمایشگاه عرضه کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس افتتاح می شود

هرمزبان:بندرعباس - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح نمایشگاه عرضه کالا طرح ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس خبر داد.

ادامه خبر »