خبر فوری

تیم ارزیاب بهداشت محیط در زیارتعلی مستقر است/یک نفر مصدوم شد

حسن اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به بررسی های انجام شده توسط پایگاه اورژانس زیارتعلی یک نفر آقا ۳۲ ساله در حین فرار و سقوط همطراز، از ناحیه ساق پا زخمی شده است؛ که اقدامات لازم درمانی توسط تکنسین های اورژانس صورت گرفته و جهت تکمیل درمان به درمانگاه زیارتعلی رودان منتقل شد. خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی تا کنون گزارش نشده است.

اسدی افزود: از زمان وقوع زلزله تیم ارزیاب بهداشت محیط در صحنه حضور دارند؛ و گزارشی مبنی بر مشکلات زیست محیطی اعلام نشده است.

پس از وقوع زلزله ۵ و ۴ دهم ریشتری در منطقه زیارتعلی رودان بیش از ۱۳ پس لرزه در همین منطقه با شدت کم و زیاد به وقوع پیوست که بزرگترین آن در ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه و ۴۲ ثانیه و به شده ۴ و ۲ دهم در عمق ۱۵ کیلومتری زمین به وقوع پیوست . تا کنون گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی از این زلزله و پس لرزه های آن ارسال نشده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *