خبر فوری

نمایشگاه عرضه کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، محمد عباسی اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، در راستای تأمین مایحتاج ضروری و اساسی همشهریان عزیز ، نمایشگاه عرضه کالا طرح بازگشایی مدارس در قالب ۳۰۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سه راه جهانبار افتتاح می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت در ادامه تصریح کرد : کلیه کالاهای مورد نیاز دانش آموزان شامل: لوازم التحریر و نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش و سایر مایحتاج ضروری بین ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

وی افزود : این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۲۳ شهریورماه به مدت ده روز عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰ آماده عرضه اقلام مذکور است.

عباسی یادآور شد: جهت نظارت بیشتر بر بازار، گشت های نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تشدید شده است و همچنین از طریق تلفن ۱۲۴ و نیز بصورت حضوری آماده پاسخگویی به شکایات شهروندان خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *