خبر فوری

وقوع بیش از ١٥ بار پس لرزه در زیارتعلی

«کوروش نیک‌طبع» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این زمین لرزه بیش از ١٥ بار پس لرزه داشته است که بزرگترین پس لرزه آن 3.4 ریشتر بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون خسارت جانی اعلام نشده است و با جلسه اضطراری که برگزار کردیم دهیاران روستاهای منطقه و بخشداری رودخانه در سطح روستا در حال بررسی خسارت مالی احتمالی هستند.

معاون فرماندار رودان هم‌چنین از شهروندان بخش رودخانه خواست که با توجه به وقوع این زمین لرزه و پس لرزه‌های آن نکات ایمنی را رعایت کنند و در مکان‌های ایمن حضور داشته باشند.

نیک‌طبع خاطرنشان کرد: در نخستن ساعات پس از وقوع زلزله نشست ستاد مدیریت بحران در شهرستان برگزار شده است و همه امکانات و ماشین‌آلات لازم در حال آماده‌باش است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، هم‌چنین این زمین لرزه در بخش رودخانه به جز ترک‌خوردگی‌های جزئی در خانه‌های قدیمی هیچ خسارت جانی و مالی در بر   نداشت.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید