خبر فوری

۱۰واحد مسکن مددجویی در جزیره هرمز افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قشم در گفتگو با مهر گفت: این واحدها از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) احداث و به مددجویان واگذار شد. این واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۰ متر مربع و در مجموع با ۳ میلیارد ریال احداث واگذار شده است.

غلامضرا غلامی اضافه کرد: تا پایان سال جاری ۲۰ واحد مسکن مددجویی دیگر با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات خیرین و نیروی دریایی سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان فاقد مسکن و تحت پوشش این نهاد در این جزیره احداث و واگذار خواهد شد.

غلامی گفت: این واحدهای مسکونی با رعایت اصول فنی و نظارت دقیق مهندسی احداث شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قشم اظهار داشت کمیته امداد آمادگی دارد در جهت خود اشتغالی مددجویان تا سقف ۷۵۰میلیون ریال تسهیلات پرداخت کند.

مدیران و کارمندان نمونه ادارات بخش هرمز تجلیل شدند

در آخرین روز از هفته دولت مدیران و کارمندان نمونه ادارات و ارگانهایبخش هرمز چهارشنبه شب مورد تجلیل قرار گرفتند.

بخشدار هرمزدر این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگر امروز چتر خدمات دولت در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی کشور گسترده شده، مرهون خون شهیدان و به واسطه تلاش و زحمت کارگزاران صدیق نظام است.

رضا میر حسینی با بیان اینکه تأمین اعتبار و هزینه کردن آن در جزیره هرمز توسط دولت خدمتگزار براساس توجیه اقتصادی نیست بلکه براساس خدمت است، افزود: این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت و نظام به مردم است.

وی با اشاره به حضور مردم جزیره هرمز در صحنه های مختلف نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم هرمز شرایط و ضرورت ها را همواره تشخیص داده اند و براین اساس در هر زمان و مکان که نیاز به حضور بوده با تمام وجود حاضر شده، لذا باید کارگزاران دولت در خور شان این مردم به آنها خدمت کرده و آنان را تکریم کنند.

بخشدار هرمز با اشاره به هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در تقویم سیاسی ایران، این روز را مهم و روز مبارزه با تروریسم دانست و گفت: در این روز در یک حادثه تلخ تروریستی رییس جمهوری و نخست کشورمان توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند و این در حالی است که اگر حاکم و یا رییس یک کشور برایش اتفاقی بیفتد آن کشور دچار تلاطم و نابسامانی خواهد شد اما ملت ایران با تدابیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان داد که هرگاه فرزند یا فرزندانی از این ملت را گرفته اند عزم و اراده آنها برای ادامه راه دو چندان شده است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه صیانت خون شهیدان است

امام جمعه جزیره هرمز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه صیانت از دستاوردهای خون پاک شهیدان است.

ححت الاسلام مهدی دری در دیدار عصر چهارشنبه جمعی از مسئولان با خانواده های معظم شهدای این جزیره گفت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون شهداست.

وی با بیان اینکه عموم مردم و مسئولان مدیون خون پاک شهدا هستند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه صیانت از دستاوردهای خون پاک شهیدان است.

حجت الاسلام دری با اشاره به نقش خانواده های شهدا در نهادینه سازی فرهنگ ایثار، اظهار داشت: امروز تکریم خانواده های شهدا و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه آنان اصلی مهم است که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

امام جمعه هرمز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهد رجایی و باهنر، الگویی از اخلاق محوری، وفاداری به انقلاب و تلاش برای خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای دولت برای مردم، ابراز کرد: بیان دستاوردهای دولت برای مردم موجب تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

حجت الاسلام دری همچنین هفته دولت را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوباره با شهدا دانست و گفت: باید با سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دلجویی از آنان با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید عهد شود.

وی تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: انتظارمی رود این مهم در صدر برنامه های فرهنگی دستگاه ها قرار گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید