خبر فوری

واحدهای غیرمقاوم بین ٥ تا٢٠ درصد خسارت دیدند

«سعید کمالی» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده واحدهای مسکونی غیرمقاوم میان ٥ تا ٢٠ درصد آسیب‌ دیدند، اما گزارشی مبنی بر خسارت واحدهای مسکونی که با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته‌ شده‌اند اعلام‌ نشده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان در حال بررسی واحدهای مسکونی،طرح‌های هادی و تأسیسات و زیرساخت‌های تحت نظارت این بنیاد هستند و برآورد خسارت ریالی این واحدها در اولین فرصت پس از بررسی نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت ٦ صبح امروز بخش رودخانه رودان را لرزانده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید