خبر فوری

رفع تصرف 2 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، حسین محسنی‌زاده با بیان اینکه 2 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودان رفع تصرف شد، اظهار کرد: افراد سودجو در منطقه سرجوییه شهرستان رودان اقدام به تصرف و حصارکشی در اراضی ملی کرده بودند که ماموران یگان حفاظت شهرستان طی گشت‌زنی‌های خود متوجه این تصرف شدند.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت با همکاری کلانتری 11 شهرستان رودان و با حکم محاکم قضایی آثار تصرف را از بین برده و اراضی را به انفال باز گرداندند.

محسنی‌زاده اضافه کرد: ارزش ریالی این میزان از اراضی که در سنوات گذشته تصرف شده بود 400 میلیون ریال است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان با بیان اینکه یگان حفاظت این شهرستان برای جلوگیری از هرگونه تخریب و تصرف به‌صورت مستمر در حال گشت‌زنی هستند، گفت: این اداره آماده دریافت هرگونه خبر در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از جوامع محلی به ویژه روستاییان از طریق سامانه تلفنی 1504 است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید