خبر فوری

سردار علی اکبر جاویدان: کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در اتاق خواب یک منزل در رودان

هرمزبان – سردار علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به ۴۰۰ کیلو تریاک از یک منزل در رودان خبر داد و گفت:در بازرسی از منزل یک قبضه اسلحه شکاری با ۸ عدد فشنگ و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به شهرستان رودان مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، ضمن شناسایی منزل و محل دپو مواد مخدر در یکی از محلات رودان با تشکیل یک تیم مشترک وبا همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غالفگیرانه در بازرسی از منزل متهم و داخل یکی از اتاق‌های خواب تعداد ۴۰ بسته جمعا ۳۹۵ کیلو تریاک، یک قبضه اسلحه شکاری و تعداد ۸ عدد فشنگ مربوطه و همچنین در بازرسی از انبار منزل مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس که در جابجای محموله مواد مخدر بکارگیری شده بود، توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می‌باشد و ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد کرده است، بیان داشت: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جون

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید