خبر فوری

آرشیو برچسب: باشگاه خبرنگاران جوان

سردار علی اکبر جاویدان: کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در اتاق خواب یک منزل در رودان

هرمزبان – سردار علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به ۴۰۰ کیلو تریاک از یک منزل در رودان خبر داد و گفت:در بازرسی از منزل یک قبضه اسلحه شکاری با ۸ عدد فشنگ و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.

ادامه خبر »

اسماعیل جهانگیری : شانزده فیلم در دهه فجر در بندرعباس اکران می شود

هرمزبان –  اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۶ فیلم در بندرعباس اکران می‌شود.

ادامه خبر »

مهرداد حسن‌زاده : کشاورزان هرمزگانی اقدامات لازم را برای محافظت از محصولات در برابر سرما انجام دهند

هرمزبان – مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: کشاورزان هرمزگانی اقدامات لازم را برای محافظت از محصولات در برابر سرما انجام دهند.

ادامه خبر »

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

قاضی زاده هاشمی:مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها…کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود. اینکه می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند، مصداق خیانت است. پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان – سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در …

ادامه خبر »

بیانیه مهم شورای عالی مبارزه با پولشویی؛ پاسخ به انتقادات درباره FATF

شورای عالی مبارزه با پولشویی با انتشار بیانیه ای اقدامات انجام شده درباره FATF را تشریح و به انتقادات مطرح شده پاسخ داد.

ادامه خبر »