خبر فوری

استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده برای توسعه اقتصادی بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، ارسلان بهاری امشب در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه در سالن اندیشه این اداره، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیاز به کمک دارد و هرکس که می‌تواند به هرنوع باید آموزش و پرورش را در جهت اهدافش یاری رساند، چراکه این سازمان زیر بنای اساسی همه امورات کشور است.

وی افزود: با توجه به بافت تاریخی بندرلنگه علی‌الخصوص 60 هکتار از بافت تاریخی بندرکنگ و تلاش‌های شهرداری و شورای این بندر در جهت احیای آثار و خانه های تاریخی در جهت رونق گردشگری و توریست نیاز به نیروی متخصص گردشگری در آینده خواهیم داشت که تربیت این نیرو هم‌اکنون مغفول مانده است.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه اضافه کرد: با تربیت نیروی انسانی آموزش دیده همراه با ظرفیت‌های موجود و یا ایجاد شده می‌توان اقتصاد را در شهرستان بندرلنگه، استان هرمزگان و شهرستان‌های تابع آن توسعه داد.

بهاری تصریح کرد: ما برای خیلی از شرکت‌ها در غرب بندرعباس از نیروی متخصص غیر بومی استفاده کرده‌ایم، چراکه این نیروی متخصص در این استان تربیت نشده، پس باید با آموزش این نیروهای متخصص که باید از آموزش و پرورش نیز این کار شروع شود جا بیفتد که این شرکت‌ها نیروی خود شان را از افراد بومی تامین کنند.

وی در پایان یادآور شد: باید در جامعه فضای امیدواری را ایجاد کنیم و سعی کنیم در اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه‌ای به ظرفیت‌های شهرستان شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید