خبر فوری

خداحافظی امام جمعه رودان و پارسیان

هرمزبان –ائمه جمعه رودان و پارسیان امروز در پایان خطبه‌های نمازجمعه خود از مردم خداحافظی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان و حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه از مردم این شهرستان‌ها خدا حافظی کردند.

حجت الاسلام  احمد فاضل پور مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان دیروز گفته بود: لازمه حرکت صحیح و هدفمند در مسیر تعالی، حضور افرادی دلسوز نظام اسلامی و فرهنگ جامعه است.

به گفته وی، در همین راستا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در بحث چرخش نخبگانی ائمه جمعه ساعی و تلاشگر استان و تکمیل چرخه امامت جمعه، هفته آینده برنامه جابجایی دو تن از ائمه جمعه را در دستور کار دارد و لذا به اطلاع امت شهید پرور نمازگزاران جمعه می‌رساند نماز جمعه این هفته مورخ 17 شهریور 1402 در شهرستان‌های پارسیان و رودان همراه با خداحافظی امامان جمعه است.

هنوز خبری درباره گزینه‌های جدید این مناصب در دست نیست.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید