خبر فوری

حجت الاسلام حاجبی : روسیاهی‌های پهلوی قابل تطهیر نیست

هرمزبان –حجت الاسلام حاجبی امام جمعه قشم با یادآوری جنایت ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ توسط عمال رژیم پهلوی، تاکید کرد: روسیاهی‌های رژیم پهلوی قابل تطهیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم؛ حجت الاسلام والمسلمین حاجبی، امام جمعه قشم در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز هفدهم شهریور یادآور تلخ‌ترین جنایت رژیم منحوس پهلوی است که قیام آزادی مردم را به خاک خون کشید و مردم را به شهادت رساندند.

وی افزود: امروز در فضای مجازی می‌خواهند این روسیاه‌ترین رژیم قبل از انقلاب را تطهیر کنند.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: قیام ۱۷ شهریور یک قیام زنده برای تاریخ است.

وی با اشاره به حمایت رهبری از دولت سیزدهم اضافه کرد: وقتی از دولتمردان سخن می‌گوییم از جزء جزء آن حرف می‌زنیم و حمایت و تمجید رهبری برای همه اجزای دولت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه عنوان کرد: راهپیمایی معنوی و جهانی اربعین مختصات زیادی داشت و حدود ۲۲ میلیون مسلمان و آزادی‌خواه از ملل مختلف در کربلا حضور داشتند و همگی آرمان سیدالشهدا را دنبال می‌کردند.

وی افزود: اهمیت مواکب در ایران خصوصت در استان هرمزگان و بوشهر به اندازه اهمیت مواکب در عراق است.

امام جمعه موقت قشم بیان داشت: ما پوشش اجباری و اختیاری داریم اما حجاب اختیاری و اجباری نداریم همانطور که در فرانسه به مدرسه رفتن دختران با حجاب ممنوع است زیرا پوشش یک امر قانونی و حجاب یک امر دینی است.

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد زنان ما اعتقاد ندارند که پوششان اجباری است و خودشان به اختیار خودشان با این پوشش تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید