خبر فوری

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی هرمزگان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، جعفر متقی در حکمی عبدالرحیم رضوانی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی قشم را با حفظ سمت به عنوان نایب رئیس آقایان هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان هرمزگان منصوب کرد.

در این حکم خطاب به عبدالرحیم رضوانی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت نایب رئیس آقایان هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان هرمزگان منصوب می‌شوید.

امیدواریم در ظل توجهات باریتعالی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و طرفیت‌ها موجب رشد و پیشرفت بازیهای بومی و محلی استان هرمزگان را فراهم نمائید.

عبدالرحیم رضوانی دارای سوابق متعدد اجرایی در زمینه‌های مختلف خصوصا ورزشی است.

وی در کارنامه ورزشی خود ریاست هیئت ورزش‌ روستایی‌ و بازی‌های‌ بومی محلی قشم، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قشم، دبیر هیئت سه‌گانه قشم، مشاور روابط عمومی و امور رسانه رئیس اداره ورزش و جوانان قشم، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته داوران فوتبال قشم را نیز داراست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید