خبر فوری

ظرفیت دریا در شهرهای ساحلی هرمزگان مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخانلو در همایش روز شهرساز در بندرعباس، افزود: هرمزگان دو هزار و 200 کیلیومتر مرز ساحلی دارد که پتانسیل دریایی آن نیز بسیار قوی است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را در توسعه استان و کشور داشت.

وی همچنین به درصد جمعیتی شهر و روستایی هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت:50 درصد جمعیت هرمزگان شهری و 50 درصد روستایی است که باید تلاش کنیم با ایجاد جذابیت در روستاها زمینه ماندگاری جمعیت در روستاها را فراهم کنیم.

در این مراسم همچنین مقالاتی در زمینه سیما و منظر شهرهای ساحلی و شهرهای هوشمند ساحلی ارائه شد.

گفتنی است، در این مراسم از شهرداران نمونه و دست اندرکاران حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تجلیل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *