خبر فوری

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ساختن مدرسه در مناطق محروم تأکید داشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه آزاد هرمزگان، سید احمد زرهانی از توجه به بعد هنری و پرورشی در مدرسه ابراز خرسندی کرد و گفت: در برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان دختر مهارت‌های زندگی اسلامی ایرانی به آن‌ها از سوی معلمان آموزش داده شود.

وی در خصوص ایجاد و راه‌اندازی مدارس پسرانه، گفت: از خصوصیات برجسته مدارس سما داشتن پشتوانه‌ای همچون دانشگاه آزاد اسلامی است، دانشگاه کمک می‌کند که مدرسه‌های گسترده‌تری داشته باشیم.

زرهانی به اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که معلمی شغل انبیاست، گفت: در مدارس شخصیت انسان‌ها را می‌سازیم و باتربیت فرزندان این مرزوبوم به حفظ کیان ایران اسلامی کمک می‌کنیم.

وی به نگاه مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزشی اشاره کرد و افزود: این نگاه در دید مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود داشت و دکتر میرزاده در جلسه هیئت‌رئیسه به من گفت که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید داشتند هرچه سما درآمد دارد به‌خصوص در مناطق محروم مدرسه بسازید.

در ادامه دکتر منصور آزاد، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای در اختیار قرار دادن تمامی امکانات موجود در واحد دانشگاهی به مجموعه سما اعلام آمادگی کرد و گفت: برای تأمین مالی و فنی احداث مجموعه سما قشم تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم و در اسرع وقت مجتمع آموزشی سما به همت دانشگاه آزاد اسلامی احداث می‌شود.

همچنین معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما قشم از رشد 300 درصدی جذب دانش‌آموز در این مجموعه خبر داد و افزود: چنانچه فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم تعداد بیشتری دانش‌آموز جذب این مجموعه می‌شود که با ساخت مجتمع آموزشی این امر در سال‌های آینده محقق خواهد شد.

آسیه تنها، همچنین خواستار صدور مجوز ساخت مجتمع آموزشی جهت پیشبرد اهداف سما در حوزه مدارس و آموزشکده شد تا هر دو هدف سازمان سما در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در سما قشم تأمین شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید