خبر فوری

سلامت دینی واخلاقی جامعه در گرو اهمیت فعالیت های پرورشی مدارس است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، اسلام دلیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسالت مربیان پرورشی مدارس را بسیار سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: در زمانی که کشور مورد هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قرار دارد و تباهی اخلاقی و دینی جوانان مارا هدف قرار داده اند، فعالیت های فرهنگی و پرورشی مدارس باید پررنگ تر دیده شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: مربیان و معاونین پرورشی خط مقدم ترغیب، تشویق و هدایت دانش آموزان در مسیر پایبندی به ارزش های اخلاقی، دینی و فرهنگی قرار دارند و از این رو وظیفه بسیار حساس و خطیری برعهده دارند.

دلیری به سالروز تأسیس روز امور تربیتی اشاره کرد و ابراز داشت: جایگاه فعالیت های امور تربیتی و نقش مربیان باید در مسیر هدایت دینی و اخلاقی دیده شود نه اینکه مربیان و معاونین را درگیر جواب دهی انواع بخشنامه های اداری کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم اذعان داشت: به مناسبت روز امور تربیتی و تقدیر از زحمات مربیان و معاونین پرورشی مدارس،اردوی یک روز جزیره گردی حوزه معاونت پرورشی برگزار شد.

وی افزود: بازدید از جنگل های حرا، تنگه چاهکو و بازدید از اسکله ماهگیری باسعیدو از مهمترین برنامه های این اردوی یک روزه بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید