خبر فوری

۲۶ قبضه سلاح شکاری قاچاق از شکارچیان متخلف در قزوین کشف شد

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران اجرایی و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان قزوین درطی نه ماهه اول سال ۱۳۹۵ طی عملیاتهای  گشت کنترل تعداد ۲۶ قبضه سلاح شکاری قاچاق از شکارچیان متخلف در عرصه های طبیعی استان قزوین کشف و ضبط  کردند.

وی گفت: در طول ۹ ماهه سال ۹۵ در تمام مناطق استان قزوین، ۸۰ مورد پرونده شکار غیر مجاز پستانداران، پرندگان، زنده گیری پرندگان، صید غیر مجاز آبزیان، شروع به شکار و صید، ۲۶ قبضه سلاح غیر مجاز، ۶۱ قبضه سلاح مجاز و وسایل ادوات شکار توسط مامورین کشف و ضبط شده است.

شمسی پور  همچنین اعلام کرد: همچنین تعداد ۸۰ پرونده تخلف در حوزه محیط طبیعی و ۱۷ پرونده در حوزه محیط زیست انسانی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید