خبر فوری
خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی در شهرستان بستک آغاز شد.

آغاز خرید حمایتی گوجه فرنگی در شهرستان بستک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون جهاد کشاورزی بستک گفت: کشاورزان متقاضی از سوی جهاد کشاورزی به اداره تعاون روستایی معرفی و پس از تایید کیفیت محصول، گوجه فرنگی از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تولیدرب گوجه در استان های همجوار فرستاده می شود.
سعدالله رحمانی افزود: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در خرید حمایتی 330 تومان است که مبلغ مورد نظر پس از فروش و تامین اعتبار در وجه کشاورز پرداخت می شود .
وی گفت: خرید حمایتی تا زمانی که قیمت محصول بازار به تعادل برسد ادامه می یابد.
رحمانی افزود: سطح زیرکشت گوجه فرنگی در شهرستان بستک 450 هکتار است که پیش بینی می شود 15 هزار تن گوجه فرنگی در این شهرستان برداشت شود.
گوجه کاران شهرستان بستک به دلیل هم رسی محصول با دیگر شهرستان ها و استان های همجوار و نبود بازار صادرات با مشکل افت قیمت و نبود بازار مصرف روبرو هستند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید