خبر فوری
مجموعه فرهنگی، اقامتی 67 واحدی خانه کارگر در جزیره قشم به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مجموعه خانه کارگر در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر کل خانه کارگر کشور در دیروز در مراسم بهره برداری از این مجموعه گفت: خانه کارگر قشم، دهمین مهمانسرای کارگری کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار متر و با زیربنای چهار هزار و 13 مترمربع در سه طبقه با 5میلیارد تومان هزینه ساخته شده است.
علیرضا محجوب افزود: شیوه رزرو و ثبت نام اقامت در خانه های کارگری اینترنتی است و کارگران از سراسر کشور می توانند با وارد کردن کد عضویت خود در سامانه خانه کارگر، ثبت نام کرده و در این واحدها ساکن شوند.
وی افزود: مجموعه خانه کارگر قشم با اعتبار خانه کارگر کشور ساخته شده و دارای ٦٧ واحد ٣٠ تا ٥٥ متری است
محجوب گفت: خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکل مردمی است و در شهرهای چمخاله، لنگرود، سرعین (اردبیل)، تبریز، مشهد، اصفهان، کرج، یزد، شیراز، بندرعباس و قشم، مهمانسرا دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *