خبر فوری

بایگانی ماهانه: فوریه 2018

مردم ایران هرگز نخواسته اند از کسی انتقام بگیرند

هرمزبان:رئیس جمهور با اشاره به جنگ های متعددی که در منطقه خلیج فارس رخ داده است، گفت: مردم ایران و مردم هرمزگان، نخواسته اند از کسی انتقام بگیرند و مردم جهان را از نظر انرژی تحت فشار بگذارند.

ادامه خبر »

بخش کشاورزی مورد حمایت دولت و رئیس جمهور قرار گیرد

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: روستاهارا باید حفظ کرد و بخش کشاورزی استان مورد حمایت دولت و رئیس جمهور قرار گیرد.

ادامه خبر »

صادرات یک میلیون و ۱۵۶ هزار دلار انواع صنایع دستی هرمزگان

هرمزبان:بندرعباس - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی هرمزگان گفت: صادرات یک میلیون و ۱۵۶ هزار دلار انواع صنایع دستی هرمزگان در سال جاری صادر شده است.

ادامه خبر »

برای کنار گذاشتن پراید و 405 باید ابتدا به فکر جایگزین باشیم/ با اجرای استاندارد جدید ۹۰۰ خودرو از رده خارج می‌شوند

هرمزبان:دبیر انجمن خودرو گفت: 13 استاندارد از 1/ 10/ 97 در ایران اجباری می‌شود و اگر این استانداردها در ایران اجرائی شود، خودروهایی از قبیل، سراتو، ساندرو، ال 90 ، پراید، پژو و سمند (حدود 900 خودرو) از رده خارج خواهند شد.

ادامه خبر »

دور باطل پرداخت یارانه به همه/ تحقیق وتفحص مجلس علیه مافیای خودرو/ فساد نفتی مربوط به یک ماه اخیر است

هرمزبان:باید دید چرا در گمرک این تعداد ماشین بدون ثبت سفارش وارد می‌شود. باید بررسی کرد که حدود 5 تا 6 هزار خودرو در سلفچگان متعلق به چه کسی است؟

ادامه خبر »

افتتاح 4 طرح بزرگ آب و فاضلاب با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور

هرمزبان:چهار طرح بزرگ آب و فاضلاب در جریان سفر دو روزه کاروان تدبیر و امید به هرمزگان، با حضور مستقیم "اردکانیان" وزیر نیرو و حضور ویدیو کنفرانسی دکتر روحانی افتتاح می‌شود.

ادامه خبر »