بین الملل

اخبار و تحلیل های سیاسی» سیاست خارجی

فیلم / تهدید غیرمستقیم هسته ای روسیه علیه آمریکا

هرمزبان – روسیه با انتشار فیلمی حملات هسته ای به آمریکا را شبیه سازی کرد، انتشار این فیلم را می توان تهدید غیرمستقیم حمله اتمی روسیه علیه آمریکا قلمداد نمود.

ادامه خبر »

حمله به یمن، میخ دیگری بر تابوت انتخاباتی بایدن

هرمزبان –رئیس‌جمهور آمریکا با حمایت خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین حمله به یمن، چهره‌ای از خود نشان داده که مسلمانان آمریکا به‌هیچ‌وجه آن را گزینه مطلوب خود در انتخابات آتی نمی‌دانند.

ادامه خبر »

یمنی‌ها به خیابان آمدند؛ «متوقف نمی‌شویم»

هرمزبان – مردم یمن امروز جمعه، ۱۲ ژانویه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه حملات متجاوزانه ائتلاف آمریکایی به کشورشان را محکوم و با شعار «فتح موعود و جهاد مقدس» حمایت‌شان از مردم فلسطین را اعلام کردند.

ادامه خبر »

تظاهرات معترضان در آمریکا،مراکش،پاکستان و استرالیا/ حامیان فلسطین در جهان خواستار آتش‌بس دائم شدند

هرمزبان – هزاران معترض در نیویورک با آمدن به خیابان‌ها خواستار آتش‌بس دائم در غزه و پایان حمایت نظامی دولت بایدن از رژیم صهیونیستی شدند.

ادامه خبر »

اظهارات بن گویر علیه فلسطینی‌ها حاشیه ساز شد/ نژادپرستی قرون وسطایی اشغالگران

رژیم صهیونیستی

هرمزبان –  اظهارات جنجالی وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی درباره ترجیح داشتن حق حیات اشغالگران به فلسطینی‌ها که حتی واشنگتن را نیز به واکنش واداشت، در داخل و خارج مرزهای سرزمین‌های اشغالی با اعتراضاتی گسترده همراه شد.

ادامه خبر »

مشاور امنیت ملی امریکا تأیید کرد توافق اخیر «تهران» و «واشنگتن» طبق برنامه در حال اجراست

هرمزبان – «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی امریکا روز گذشته اعلام و تأیید کرد که تمام امور مربوط به تفاهم اخیر ایالات متحده با ایران درباره تبادل زندانیان دو کشور و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران در دیگر کشورها در جریان است.

ادامه خبر »

سرنوشت ضدحملات اوکراین چه شد؟

هرمزبان –  آغاز ضدحملات بهاره ناتو، جنگ اوکراین را وارد فاز جدیدی کرده و گویا نبردها به فاز نهایی خود نزدیک شده و سرنوشت این حملات تعیین‌کننده بسیاری از مسائل کلان درعرصه‌های منطقه ای و جهانی است.

ادامه خبر »

واکنش کاخ سفید به تصمیم رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی در کرانه باختری

هرمزبان – هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به تصمیم تازه رژیم صهیونیستی برای ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری واکنش نشان داد.

ادامه خبر »

درگیری میان نیروهای ژنرال عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش/خارطوم زیر آتش سنگین توپخانه

هرمزبان – منابع خبری از تشدید درگیری میان نیروهای ژنرال عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو خبر دادند.

ادامه خبر »

مطالبات شورای علمای شیعه در افغانستان به کجا رسید؟

هرمزبان – رواداری؛ نهاد نظارتی حقوق بشر، با نشر گزارش تازه‌ای به وضعیت دسترسی شیعیان افغانستان در محاکم طالبان پرداخته و گفته که هیچ قاضی شیعه در نظام طالبان وجود ندارد.

ادامه خبر »

عکس/ ریشه جنگ افروزی های تازه رژیم صهیونیستی از نظر کاربر فضای مجازی

رژیم صهیونیستی

هرمزبان – یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: رژیم منحوس با آغاز جنگ جدید و برجسته کردن تهدیددشمن خارجی سعی دارد بحران های سیاسی و اجتماعی داخلی خود را مهار کند، ولی باز هم دچار خطای محاسباتی شده است،چراکه پاسخ همه جانبه و محکم محور مقاومت و عدم توانایی در مهار این پاسخ،قطعا اعتبار سیاسی و مشروعیت دولت این رژیم …

ادامه خبر »