خبر فوری

بین الملل

اخبار و تحلیل های سیاسی» سیاست خارجی

شیخ محمد یزبک: دشمنان لبنان حق تعیین رئیس جمهور این کشور را ندارند

هرمزبان – شیخ «محمد یزبک» در مراسمی در شهر بعلبک در شرق لبنان، گفت: ما در لبنان، امروز برای انتخاب رئیس جمهور دست یاری به سوی سایر جریان ها دراز می کنیم. معتقدیم آمریکا یا گروه هایی که معتقدند اسرائیل دشمن لبنان نیست، حق انتخاب رئیس جمهور برای این کشور را ندارند.

ادامه خبر »

شهادت بیش از 400 نفر در اطراف بیمارستان الشفاء

هرمزبان – دفتر رسانه‌ای دولت حماس در بیانیه‌ای گفت که ارتش اشغالگر صهیونیستی تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر را در اطراف بیمارستان الشفاء به شهادت رسانده است.

ادامه خبر »

عبدالمتین قانع سخنگوی طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می شود!

هرمزبان – سخنگوی وزارت کشور حکومت طالبان با بیان اینکه مخدر صنعتی از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود، اظهار داشت جامعه جهانی در مبارزه با این مواد همکاری نداشته است.

ادامه خبر »

توان موشکی نیروهای مقاومت کابوس رژیم صهیونیستی

هرمزبان –  با افزایش روزافزون و چشمگیر توان نیرو‌های مقاومت هم اکنون شاهد هستیم که قدرت موشکی گروه‌های مقاومت در منطقه به کابوسی بسیار جدی، همیشگی و گریزناپذیر برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

ادامه خبر »

شیخ الازهر: واکنش جامعه بین‌الملل به جنگ غزه، مایه سرشکستگی است

فارس نوشت: شیخ الازهر واکنش جامعه بین‌الملل به جنگ غزه را «ناامیدکننده و مایه سرشکستگی» دانست و با کنایه به دبیر کل سازمان ملل گفت که عملکرد مردم غرب در قبال غزه، از جامعه بین‌الملل بهتر بود.  

ادامه خبر »

فیلم / تهدید غیرمستقیم هسته ای روسیه علیه آمریکا

هرمزبان – روسیه با انتشار فیلمی حملات هسته ای به آمریکا را شبیه سازی کرد، انتشار این فیلم را می توان تهدید غیرمستقیم حمله اتمی روسیه علیه آمریکا قلمداد نمود.

ادامه خبر »

حمله به یمن، میخ دیگری بر تابوت انتخاباتی بایدن

هرمزبان –رئیس‌جمهور آمریکا با حمایت خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین حمله به یمن، چهره‌ای از خود نشان داده که مسلمانان آمریکا به‌هیچ‌وجه آن را گزینه مطلوب خود در انتخابات آتی نمی‌دانند.

ادامه خبر »

یمنی‌ها به خیابان آمدند؛ «متوقف نمی‌شویم»

هرمزبان – مردم یمن امروز جمعه، ۱۲ ژانویه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه حملات متجاوزانه ائتلاف آمریکایی به کشورشان را محکوم و با شعار «فتح موعود و جهاد مقدس» حمایت‌شان از مردم فلسطین را اعلام کردند.

ادامه خبر »

تظاهرات معترضان در آمریکا،مراکش،پاکستان و استرالیا/ حامیان فلسطین در جهان خواستار آتش‌بس دائم شدند

هرمزبان – هزاران معترض در نیویورک با آمدن به خیابان‌ها خواستار آتش‌بس دائم در غزه و پایان حمایت نظامی دولت بایدن از رژیم صهیونیستی شدند.

ادامه خبر »

اظهارات بن گویر علیه فلسطینی‌ها حاشیه ساز شد/ نژادپرستی قرون وسطایی اشغالگران

رژیم صهیونیستی

هرمزبان –  اظهارات جنجالی وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی درباره ترجیح داشتن حق حیات اشغالگران به فلسطینی‌ها که حتی واشنگتن را نیز به واکنش واداشت، در داخل و خارج مرزهای سرزمین‌های اشغالی با اعتراضاتی گسترده همراه شد.

ادامه خبر »

مشاور امنیت ملی امریکا تأیید کرد توافق اخیر «تهران» و «واشنگتن» طبق برنامه در حال اجراست

هرمزبان – «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی امریکا روز گذشته اعلام و تأیید کرد که تمام امور مربوط به تفاهم اخیر ایالات متحده با ایران درباره تبادل زندانیان دو کشور و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران در دیگر کشورها در جریان است.

ادامه خبر »