خبر فوری

مردم ایران هرگز نخواسته اند از کسی انتقام بگیرند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور که به استان هرمزگان سفر کرده است، در جمع مردم شهر بندرعباس با بیان اینکه مردم این استان پاسداران خلیج همیشگی فارس و تنگه هرمز بوده اند، اظهار داشت: مردم بندرعباس نه تنها حق به گردن مردم ایران و منطقه برای تامین امنیت تنگه هرمز دارند، بلکه به گردن مردم دنیا نیز به دلیل تامین امنیت این آبراه بزرگ بین المللی و شاه‌راه انرژی جهان حق دارند.

وی با اشاره به جنگ های متعددی که در این منطقه رخ داد، افزود: مردم ایران و مردم هرمزگان نخواسته اند از کسی انتقام بگیرند و مردم جهان را از نظر انرژی تحت فشار بگذارند. در تمام طول جنگ تحمیلی نیروی دریایی و هوایی ارتش از این آبراه حفاظت کردند و نفت ایران و نفت منطقه با اسکورت اف-۱۴ و ناوهای نیروی دریایی از این منطقه عبور کرد.

روحانی با بیان اینکه امروز هم امنیت خلیج فارس در سایه نیروی دریایی سپاه و دریای عمان هم در سایه حضور نیروی دریایی ارتش تامین می شود، گفت: نیروی دریایی ارتش نه تنها در دریای عمان بلکه در باب المندب و اقیانوس هند نیز حافظ شاه‌راه انرژی جهانی هستند.

ادامه دارد…

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید