خبر فوری

برنامه سفرهای شهرستانی هیئت دولت به هرمزگان اعلام شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، دکتر حسن روحانی دقایقی پیش که به منظور دیدار با مردم هرمزگان و افتتاح پروژه های عمرانی وارد استان هرمزگان شده بود به سمت ورزشگاه تختی در بندرعباس حرکت کرد. در این سفر اعضای هیئت دولت هم رئیس جمهوری را همراهی می کنند که به عنوان نمایندگان ریاست جمهوری در شهرستانهای استان هرمزگان حضور خواهند یافت.

طبق برنامه اعلام شده سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش‌و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان پارسیان حضور خواهد یافت، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان های بندر خمیر و بندرلنگه، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان حاجی آباد، رضا اردکانیان، وزیر نیرو به شهرستان های رودان و میناب سفر می کنند.

همچنین مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان بستک، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهرستان بشاگرد، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به شهرستان ابوموسی، مرتضی بانک، معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به شهرستان قشم، سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان جاسک و سیریک سفر کنند.

همچنین وزرای کشور، اطلاعات، اقتصاد، کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور،  معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک در این سفر حضور دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید