خبر فوری

هفتمین یادواره شهدای دانشجو در میناب برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،هفتمین یادواره شهدای دانشجو، با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، در سالن دانشکده آیت الله خامنه ایی میناب برگزار شد.

 سردار رضا ترابی با اشاره به اینکه شهدا همه هویت و تاریخ ما هستند، گفت: خون شهدا شناسنامه ملی ماست.

وی افزود: شهدا گمنام نیستند بلکه خوش نام و والامقامند و به بزرگی این شهداست که امروز آمریکا جرأت ندارد در فکر و خیال خود هم، عروسک خیمه شب بازی مانند صدام برای ضربه زدن این انقلاب تربیت کند.

 سردار رضا ترابی گفت: دشمنان می خواستند رنگ پرچم ایران را عوض و نام ایران را دفن کنند اما امروز جوانان ما به پاس خون شهدا در دورترین مرزهای دنیا جلوی دشمن را گرفته اند.

این یادواره همراه با مداحی و اجرای گروه سرود بود و در پایان از خانواده سه شهید دانشجو قدردانی و هدایایی به آنان اهداء شد.

شهرستان میناب سه شهید دانشجو دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *