خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژوئن 2017

آحاد جامعه باید در مسیر تحقق قانون احساس وظیفه کنند

هرمزبان:بندرعباس- ایرنا- رئیس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر اینکه تحق عدالت در بخش های مختلف در گروه تلاش همگانی است، گفت: آحاد جامعه باید در مسیر تحقق قانون احساس وظیفه کنند.

ادامه خبر »

دولت به وعده‌های خود عمل کند/ جنجال‌های زنجیره‌ای مشارکت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است

هرمزبان:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت جنجال‌های حساب شده می تواند مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و به فتنه‌ای جدید تبدیل گردد که به حیثیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ما آسیب جدی وارد سازد.

ادامه خبر »

آتش به اختیار نظارت عمومی بر امور با رعایت موازین قانونی است

هرمزبان:اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آتش به اختیار' همان مساله امر به معروف و نهی از منکر و همان نظارت عمومی است که در باید در مسیری کاملا قانونی عملی گردد.

ادامه خبر »

امام جمعه قشم: راه اجرای آتش به اختیاری امر به معروف و نهی از منکر است

هرمزبان:قشم - ایرنا - امام جمعه شهرستان قشم آتش به اختیار را دستوری قرآنی عنوان کرد و اصلی ترین شیوه اجرای آن را امر به معروف و نهی از منکر دانست.

ادامه خبر »

جریان سازی و تضعیف جایگاه قوه قضائیه به معنای تلاش برای تضعیف نظام است

هرمزبان:رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم به منظور بیان دستاورد‌ها، عملکرد و برنامه‌های دستگاه قضایی برشمرد.

ادامه خبر »

اجرای فرمایش آتش به اختیار رهبری الزامات و شروط خاصی دارد

هرمزبان:رشت- ایرنا- امام جمعه موقت رشت اجرای فرمان آتش به اختیار را نیازمند رعایت الزامات و شروطی دانست و گفت:آتش به اختیار به معنای بی قانونی و هرج و مرج نیست و اگر بخواهیم نقشه راه مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود برسد باید همه شرایط ، ضوابط، چارچوب ها و الزامات را رعایت کرد.

ادامه خبر »

گستره “آتش به اختیار” در تمام مسایل/ قصور در بحث موسسات مالی

هرمزبان:اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد که موضوع "آتش به اختیار" در تمام مسایل و حوزه ها از جمله اقتصادی و عدالت اجتماعی جاری و متصور است.

ادامه خبر »

دولت دوازدهم جهت اجرایی‌کردن اقتصاد مقاومتی از مدیران با سابقه استفاده کند

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عاجزانه از دولت محترم می‌خواهیم جهت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کابینه جدید خود و در سطوح مختلف مدیریتی بدون لحاظ گرایش‌های سیاسی مردان مدیر و با سابقه‌های درخشان مدیریتی و پهلوانان اجرائی را سر کار بیاورد.

ادامه خبر »

دستگاه قضایی کشور نقش مهمی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد دارد

هرمزبان:هرمز - امام جمعه موقت جزیره هرمز گفت: دستگاه قضایی کشور نقش مهمی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد داشته که در این راه پیروز و سربلند بوده است.

ادامه خبر »

پنجمین جشنواره انبه ویاسمین گُل در میناب پایان یافت

هرمزبان:میناب - ایرنا - پنجمین جشنواره مردمی شکرگزاری انبه و یاسمین گُل با هدف ارتقای انسجام و مشارکت اجتماعی پنجشنبه شب در هتل صدف میناب به کار خود پایان داد.

ادامه خبر »

توصیه‌های رهبر انقلاب در شکل‌گیری دولت جدید مورد توجه باشد

هرمزبان:قم - امام جمعه قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ماه رمضان گفت: از مسؤلان انتظار می‌رود در تشکیل دولت جدید دستورات و توصیه‌های ایشان را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

ادامه خبر »

در تریبون نماز جمعه جناحی حرکت نمی‌کنیم

هرمزبان:رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که «طرفدار وحدت و یکپارچگی هستیم» گفت: در تریبون نمازهای جمعه ما جناحی حرکت نمی‌کنیم و از هر مسئولی که خالصانه به مردم خدمت کند حمایت می‌کنیم.

ادامه خبر »

وحدت کلمه ، همدلی و پرهیز از تخریب کلید توسعه و پیشرفت کشور است

هرمزبان:اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت، همدلی، نقد منصفانه، پرهیز از تخریب و تبعیت از ولایت فقیه کلید توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.

ادامه خبر »

نباید اجازه داد سیستم فرهنگی در کشور ضعیف و کم‌توان شود/ اقدام هر دسته‌ و گروهی بر ضد اتحاد محکوم است

هرمزبان:خطیب موقت نمازجمعه تهران ضمن تاکید بر لزوم و ضرورت حفظ وحدت در کشور، گفت: همه باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کنند و هر دسته و گروهی که بخواهد شعار و نوشته‌ای بر ضد انسجام اتحاد بدهد و بنویسد محکوم است.

ادامه خبر »

وزیر نیرو به میناب سفر می کند/احیای دشت میناب در دستور کار

هرمزبان:میناب - نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس از سفر وزیر نیرو به شهرستان میناب برای بررسی راههای احیای دشت بحران زده میناب و جلوگیری از پیش روی فرونشستهای زمین خبر داد.

ادامه خبر »