خبر فوری

دستگاه قضایی کشور نقش مهمی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام عبدالحمید گلزاری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ و شهادت ۲۸۹ مسافر بی گناه اظهار داشت: باید در دنیا پرده از چهره تزویرگر آمریکا برداشته شود و به این جنایتکاران اجازه داده نشود تا راجع به حقوق بشرحرف بزند.

امام جمعه موقت هرمز افزود: امروز این مدعیان دروغین حقوق بشر می گویند ایران اسلامی نقض کننده حقوق بشر است در صورتی که ملت ایران با انقلاب خود چالش عظیم استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان را برای جهانیان ایجاد کردند.

حجت السلام گلزاری با گرامیداشت هفته قوه قضایه گفت: شهید بهشتی و یارانش جزو انسان های وارسته بودند که به دست دشمن کور به شهادت رسیدند. دستگاه قضایی کشور نقش مهمی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد داشته که در این راه پیروز و سربلند بوده است.

گلزاری  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توضیح مفهوم «آتش به اختیار»، یادآور شد: پیش از انقلاب نیز همواره نیروهای مردمی در کارهای فرهنگی به این شکل عمل کرده و منتظر بودجه و یا دستور خاصی نبودند.

امام جمعه هرمز  با بیان اینکه برای انجام کار فرهنگی باید مجموعه های دولتی و مردمی هماهنگ با هم کار کنند، افزود: باید عرصه های فرهنگی شناسایی شده و راه های نفوذ دشمن را با انجام کار فرهنگی مسدود کرد.

حجت السلام گلزاری  با گرامیداشت یاد سومین شهید محراب یادآورشد: شهید صدوقی نمادی عینی از عالمان شیعی و یار باوفای امام و پشتوانه نظام در تمام صحنه های انقلاب، دفاع مقدس و حمایت از محرومان، گرفتاران و آسیب دیدگان بود.

خطب جمعه  هرمز افزود: شهید صدوقی در مبارزه با طاغوت و عوامل داخلی امریکا و لیبرالها قاطعانه حضور داشت و در این مسیر هرگز احساس خستگی نکرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید