خبر فوری

جریان سازی و تضعیف جایگاه قوه قضائیه به معنای تلاش برای تضعیف نظام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) سلامت و کارآمدی جامعه را در گروی سلامت، استحکام و کارآمدی دستگاه قضایی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با قانون گرایی، اعمال نظارت مستمر، کادرسازی و تأمین عدالت، کاهش اطاله دادرسی و استقرار امنیت به عنوان مرجعی اطمینان بخش موجبات امیدواری و احساس رضایت مردم را فراهم می‌سازد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت جایگاه قوه قضائیه و لزوم پرهیز از جریان سازی علیه این نهاد انقلابی یادآور شد: جریان سازی و تضعیف قوه قضائیه به معنای تضعیف نظام است.
وی با اشاره به مراجعات مکرر شهروندان بندرعباسی به دستگاه قضایی استان و شکایت از وضعیت نامناسب بهداشت محیط اماکن عمومی و سطح شهر بندرعباس اظهار داشت: با توجه به تذکرات مکرر به مسئولین شهرداری در خصوص رسیدگی به این موضوع در صورت محقق نشدن مطالبات به حق مردم، دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم نسبت به احقاق حقوق عامه و برخورد با متخلفین احتمالی اقدام خواهد کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید