خبر فوری

هدف دشمن ایجاد فاصله از اصل و ارمان های نظام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از  خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی، در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن سفارش به تلاش خود و دیگر نمازگزارن به اینکه با رفتن از این دنیا دست خالی نباشیم و با اشاره به زودگذر بودن دنیا و ظواهر مردم را به تقوا دعوت کرد.
وی با اشاره به حضور با شکوه مردم پردیس در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر از مردم و همه تلاش گران مهیا کننده مراسم تشکر کرد.
توسلی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری با پنج محور اظهار داشت: محور اول شناخت کامل امام در ان زمان و  مقام معظم رهبری در زمان کنونی از امت است و به ماندگاری حماسه قدس در دنیا اشاره کرد.
وی محور دوم طبق منویات رهبری را نسبت به تشکیل دولت دوازدهم دانست و گفت: دولت باید همت کند و کارهای فراوان در پیش رو را به انجام برساند.

خطیب جمعه پردیس، محور سوم را اشاره رهبری به اشتغال جوانان و تولید داخلی بیان کرد و افزود: ما به شدت در داخل کشور هم با تولید داخلی مشکل داریم و هم در مسئله اشتغال جوانان دارای معضل هستیم.

توسلی محور چهارم را کار فرهنگی دانست که همراه با محور پنجم در هم امیخته است که طبق فرموده رهبر از کارهای مهم بر زمین مانده کار فرهنگی است و افزود: ما با خلل و فرج و عیب و نقص های فراوان فرهنگی روبرو هستیم، شرایط زندگی ما و دهه شصتی ها مشخص بود و ابزار و فناوری و اینترنت و فضاهای مجازی دیروز وجود نداشتند و تنها منبع مردم منبر بود.
وی اظهار داشت: الان بیش از ۵۰ الی ۶۰ شبکه رسمی تلویزین در کشور وجود دارد و بیش از این مقدار شبکه های رادیویی و بیشتر از تمام اینها شبکه های مجازی که غوغایی است و هم اکنون مزاج جامعه و جوانان ما تغییر کرده است و ما نمیتوانیم با همان وضع قدیم جوانان را اداره کنیم لذا حالا که ما در یک خلا عظیم فرهنگی قرار گرفته ایم کار فرهنگی بسیار مهم است.
خطیب جمعه پردیس با توجه به بحث اتش به اختیار مقام معظم رهبری گفت: این بحث که دچار تحلیل های داخلی و خارجی شد و هرکس یک نوع تحلیل و بررسی کرد، سیاسی و جبهه گیری و حذف نهاد و جنگ داخلی از جمله تعبیر و تفسیرها بود ولی کسی به تعبیر و تفسیر صحیح نرسید که همین خلل و فرج فرهنگی بود و اجازه تام به همه احاد دولت و ملت داده شد که هرکس در زمینه فرهنگی در چارچوب قانون هر کاری می تواند انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین توسلی در پایان بیان داشت: برخی به کارهای پیش پا افتاده می چسبند که همان خواسته دشمن است، مثلا همین شایعات انتخابات که میگفتند اگر فلان اقا بیاید پیاده روها را جدا میکند و برخی مسائل دیگر که هدف دشمن است که ما را با انها سرگرم کند و از اصل نظام و ارمان های فاصله بدهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید