خبر فوری

آحاد جامعه باید در مسیر تحقق قانون احساس وظیفه کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز بندرعباس بیان داشت: امنیت در جامعه ارکان مختلفی دارد که مهم‌ترین بخش آن بر دوش مردم است.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی به عنوان بخشی از ارکان تحقق امنیت در حوزه‌های مختلف در جامعه نقش آفرینی می‌کند.
حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: در این زمینه در تلاش هستیم با کاهش زمان اطاله دادرسی ضمن کمک به تحقق امنیت و عدالت در جامعه، از حقوق افراد، دستگاه‌ها و نظام دفاع و صیانت کنیم.
رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: امنیت فراگیر موجود در جامعه ما مدیون تدابیر رهبری و همگرایی درونی میان ملت است.
وی با اشاره به ورود بیش از 178 هزار پرونده جدید به دستگاه قضایی هرمزگان در سال گذشته، گفت: بیش از 80 درصد این پرونده‌ها تا پایان سال 95 خاتمه یافته و آن دسته از پرونده‌های باقی‌مانده یا در پایان سال تشکیل شده و یا در دستور کار بررسی قضات قرار دارد.
حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هرمزگان سال گذشته در حوزه رسیدگی به پرونده‌های قضایی در میان استان‌های کشور رتبه چهارم را کسب کرد و این نشانه آن است که خادمان مردم در حوزه دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌اند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید