خبر فوری
خط لوله ده کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در بزرگترین جزیره خلیج فارس

خط لوله ده کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در بزرگترین جزیره خلیج فارس

به گزارش هرمزبان،فرمانده مرزبانی هرمزگان ازکشف وانهدام خط لوله 10کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در روستای سلخ جزیره قشم خبرداد.

شناسایی مسیر انتقال سوخت قاچاق با کار اطلاعاتی

سرهنگ حسین دهکی در این باره گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را در سواحل روستای سلخ این جزیره و زیر ماسه های دریا شناسایی و منهدم کنند.

سرهنگ دهکی افزود: قاچاقچیان درچند محور به طول بیش از چهارکیلومتر در نوار ساحلی روستای سلخ لوله گذاری کرده بودند.

وی افزود: سوخت قاچاق از طریق لوله‌های مخصوص ۴ اینچی به دریا منتقل می شد.

سپس از طریق شناور سوخت را به خارج از مرزهای کشور قاچاق می کردند.

وی گفت: باتلاش مرزبانان شهرستان قشم چندین سرشاخه‌ی لوله‌های انتقال سوخت منهدم و خسارت سنگینی به قاچاقچیان سوخت وارد گردید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه گفت: در این عملیات لوله‌های ۴ اینچی مدفون شده به طول ده کیلومتر نیز از زیر ماسه‌های ساحل بیرون آورده شد و منهدم گردید. / برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید