خبر فوری

کارنامه ورزشی بانوان هرمزگان قابل تحسین است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از جمعه ایرنا’ احمد محمودی اظهار داشت: بانوان در حوزه ورزش با محدودیت هایی روبرو هستند اما تلاش و عملکرد آنان در عرصه ورزش با توجه به وجود برخی تنگناها نظیر کمبود امکانات؛ ستودنی است.
وی خاطر نشان کرد: برغم وجود مشکلات متعدد در حوزه ورزش بانوان؛ همواره شاهد خدمات صادقانه و دلسوزانه مسئولان ورزش بانوان هستیم که بدون هیچگونه چشمداشتی؛ وقت خود را وقف خدمت به مردم، ورزشکاران و جامعه ورزشی کرده اند.
محمودی با تاکید بر برطرف کردن مشکلات فراروی حوزه ورزش بانوان؛ توجه به ورزش بانوان را بسیار مهم و امید، آرامش، نشاط و بالندگی جوامع بشری را در گرو سلامت و پویایی آنان دانست.
این مسئول اضافه کرد: غفلت از ورزش این قشر مهم و تاثیرگذار؛ تاوان سنگین و جبران ناپذیری را بر جامعه تحمیل می کند.
محمودی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان؛ افزود: جامعه اسلامی نیازمند افراد سالم، با نشاط، متعهد و توانمند است و ترویج ورزش در میان این قشر مهم و اثرگذار می‌تواند نوید بخش جامعه‌ای سالم باشد.
این مسئول در ادامه با تبیین سیاست های دولت یازدهم؛ توجه ویژه به حوزه بانوان در سیاست های عمومی را یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و بیان کرد: موضوع مشارکت اجتماعی بانوان در دستور کار دولت قرار دارد.
محمودی اظهار داشت: هدف دولت از توجه و پرداختن به حوزه بانوان؛ ارتقای سطح مشارکت آنان در عرصه های مختلف است.
وی در پایان برطرف کردن مشکلات فراروی حوزه ورزش بانوان را اولویت مهم دولت یازدهم برشمرد و با اشاره به اقدامات و حمایت های دولت تدبیر و امید در این عرصه؛ احداث پارک بانوان و بوستان تدبیر را خدمت و هدیه دولت به این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه برشمرد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید