خبر فوری

باید تلاش کنیم سند توسعه ابوموسی را احیا کنیم‌

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،‌حسین هاشمی تختی در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع این شهرستان، گفت: مقام معظم رهبری در مقاطع حساسی کشور را از خطر حتمی نجات داده و با ایستادگی مقتدرانه در برابر استکبار جهانی کشتی ‌انقلاب اسلامی را در امواج متلاطم هدایت کرده است و باید قدردان نعمت وجود رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند تبارک‌ و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که در مقطع زمانی و مکانی‌‌ زندگی کرده و نفس می‌کشیم که در زیر چتر ولایت‌فقیه و رهبری هستیم، اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال این است این‌گونه القاء کند که مردم همراه با نظام اسلامی نیستند، اما مردم فهیم و انقلابی ما همیشه و در مقاطع خاص با حضور جدی و فعال خود در صحنه نشان داده‌اند که پای این انقلاب و نظام ایستاده و پای‌کار هستند و برای حضور در صحنه و پشتیبانی از انقلاب و نظام و رهبری آمادگی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان خط قرمز نظام را ولایت‌فقیه دانست و افزود: دیدگاه فکری ما دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ ما آماده‌ایم برای ولایت سر و آبرو بدهیم، زیرا وابسته به این انقلاب و رهبری هستیم.

هاشمی تختی تعامل نمایندگان مجلس با دولت را مناسب توصیف کرد و تصریح کرد: اعتقاد داریم که باید حامی و یاریگر دولت و رئیس‌جمهور باشیم، دولتی که مردم به آن رأی داده‌اند و حکم رئیس‌جمهور توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شده است و وظیفه‌داریم که کمک کنیم اما به این معنی نیست که دولت هر کاری انجام داد ما تائید کنیم و ثناگوی او باشیم.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان گفت: در جلسه شورای اداری فرماندار شهرستان با اشراف کاملی که دارند اهم مسائل و مشکلات ابوموسی را مطرح کردند و انصافاً تمام مواردی که ارائه شد جای پیگیری دارد، امیدواریم با همکاری مدیران و مسئولان شهرستان بتوانیم قدمی در این راه برداریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: باید جزیره استراتژیک ابوموسی را تقویت کنیم و دولتمردان باید توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند و ما به‌عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت پیگیر مسائل و مشکلات ابوموسی هستیم و تلاش می‌کنیم که با همکاری مدیران و مسئولان شهرستان بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.


انتهاي پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید