خبر فوری

فرماندار ابوموسی: شورای آموزش و پرورش بازویی برای کمک به آموزش و پرورش است

هرمزبان –  فرماندار شهرستان ابوموسی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نقش حمایتی این شورا اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش بازویی برای کمک به آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی صبح امروز (12 شهریور) با حضور اعضا و مدعوین در محل آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد.

مهندس مرتضی احتشام فرماندار شهرستان ابوموسی و رئیس شورای آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ، با اشاره به نقش حمایتی این شورا اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش بازویی برای کمک به آموزش و پرورش است و انتظار می رود همه ی اعضا با جدیت مصوبات مربوطه را پیگیری و اجرا کنند.

وی اضافه کرد: انجمن اولیا و مربیان از دیگر ظرفیت هایی است که می تواند یاری گر آموزش و پرورش در پیشبرد وظایف و مأموریت هایش باشد و لازم است از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

این مقام مسئول در زمینه تردد اولیا و دانش آموزان تا قبل از آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: برای اول مهر در تلاشیم یک یا دو پرواز را اضافه کنیم همچنین در آن ایام، یک روز در میان کشتی در نظر خواهیم گرفت تا همزمان با شروع سال تحصیلی تمام فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها در شهرستان حضور یابند.
لازم به ذکر است تصمیماتی به منظور تأمین تأمین مسکن فرهنگیان اتخاذ گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، به بیان گزارشی از مصوبات جلسه قبل این شورا پرداخت و دستور کار این جلسه را «هماهنگی جهت بازگشایی مدارس و تمهید مقدمات» و « برنامه ریزی جهت تردد دانش آموزان در طول سال تحصیلی» عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه به شیوه تصحیح الکترونیکی اشاره کرد و اظهار داشت: «با توجه به تأثیر قطعی چهل درصدی نتایج امتحانات نهایی در کنکور سراسری، امسال برای اولین بار شاهد تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی بودیم و از تمام ادارات و نهادهای شهرستان که در زمینه برگزاری این امتحانات با آموزش و پرورش همکاری داشتند تشکر و قدردانی می کنیم.»

وی اضافه کرد: سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در میانگین نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی رتبه چهارم استان را کسب کرد و امسال آموزش و پرورش شهرستان در این موضوع جایگاه دوم استانی را به خود اختصاص داد.

دکتر پیدایش تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید، تعدادی نیروی انتقالی ورودی از سایر مناطق به شهرستان ابوموسی خواهیم داشت اما در زمینه تأمین مسکن آنان دچار مشکل هستیم و در این خصوص به مساعدت و همکاری اعضای محترم شورای آموزش و پرورش نیاز داریم.

این مقام مسئول با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر، خواستار در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان و خانواده های دارای دانش آموز در ترددهای دریایی و هوایی پیش رو تا پایان شهریور شد.

وی افزود: روز دوشنبه سیزدهم شهریور مانور بازگشایی مدارس را خواهیم داشت و کاستی های باقی مانده را رصد می کنیم تا فضای تعلیم و تربیت در بهترین شرایط پذیرای دانش آموزان عزیز باشد.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در پایان از همراهی و حمایت های اعضای شورای آموزش و پرورش و نهادهای شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان و مجموعه شورای شهر و شهرداری در رابطه با پروژه مهر و بازگشایی مدارس تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید