خبر فوری

عباس شرفی: علت معطلی رانندگان هرمزگانی در گمرک ماهیرود خرابی دستگاه «ایکس‌ری» بود

هرمزبان – عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های هرمزگان گفت: خرابی دستگاه «ایکس‌ری» علت معطلی رانندگان هرمزگانی درگمرک ماهیرود بود که با پیگیری‌های استان و مرکز این مشکل برطرف شد.

عباس شرفی، امروز (دوازدهم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران، خرابی دستگاه ایکس‌ری را علت معطلی رانندگان هرمزگانی درگمرک ماهیرود عنوان کرد و افزود: خرابی دستگاه ایکس ری در گمرک ماهیرود موجب معطلی و اعتراض تعدادی از رانندگان از جمله رانندگان هرمزگانی شده بود که با هماهنگی و پیگیری‌ها مشکل برطرف و تردد از سر گرفته شد.

وی با ذکر این نکته که در چند روز گذشته تصاویری از اعتراض رانندگان هرمزگانی در فضای مجازی منتشر شده بود، تصریح کرد: گمرک ماهیرود در مرز مشترک ایران و افغانستان در ۲۰ کیلومتری روستای ماهیرود شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی قرار دارد و درحال حاضر یکی از مهمترین گمرکات مرز شرقی ایران با افغانستان به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و تدبیر مرکز کشور این مشکل برطرف شد و عبور و مرور رانندگان بدون معطلی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید