خبر فوری

رزمایش ولایت ۵ نیروی دریایی بیانگر صلح و امنیت برای همه منطقه بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیریک، با تسلیت ایام عزاداری حضرت زهرا(س) اظهارداشت: حضرت زهرا (س) الگوی نمونه برای بانوان حال حاضر است.

وی سپس به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: از زمان تاسیس این سازمان تا کنون اهداف و برنامه های زیادی در جهت رفع محرومیت در کشور اجرایی شده است.

صفایی با بیان اینکه کمیته امداد تنها تامین کننده مایحتاج نیازمندان نیست تصریح کرد : کمیته امدادبا اهداف و برنامه ریزی های گوناگونی که دارد، بدنبال استقلال و قدرتمند نمودن افراد نیازمند است.

وی سپس به روز درختاری اشاره کرد و افزود: برای حفظ و نگهداری درخت و فضای سبز شهرمان تلاش کنیم بخصوص شهرستان سیریک که یک منطقه ای بیابانی است که مواجع با شنهای روان است.

صفایی با تاکید بر ایجاد فضای سبز در منطقه گفت : تمام دستگاها ،مسئولان و دستگاهای مردم نهاد بدنبال فضای سبز برای مردم سیریک باشند چون سبزی و درخت در روحیه مردم تاثیر مثبتی دارد.

امام جمعه سیریک با اشاره به اظهارات ترامپ در خصوص اینکه هر نوزاد آمریکایی تازه متولد شده ۶۰ میلیون دلار بدیهی از رئیس جمهورهای گذشته به ارث می برد تصریح کرد : با توجه به اینکه همه می دانند که بدیهی جا مانده آمریکا از جنگ هایی بوده که در کشورهای آسیایی راه انداختند.

وی ضمن تشکر ازبرگزار کنندگان رزمایش ولایت ۵ نیروی دریایی اضافه کرد : برگزاری رزمایش ولایت ۵ نیروی دریایی بیانگر صلح و امنیت بی منت برای تمام کشورهای منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ در قبال حمایت از عربستان ، پولهای هنگفتی از آنها دریافت می کند  گفت : اما نیروهای مسلح کشور ما تا کیلومترها امنیت ایجاد می کنند بدون اینکه هیچگونه چشم داشتی از دیگر کشورها داشته باشند و یک امنیتی بی منت برای همه کشورها ایجاد کرده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید