خبر فوری

محمدرضا پاکروان : ایجاد شغل مستقیم برای قریب به 2 هزار نفر در شهرستان سیریک

هرمزبان – محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک گفت: با واگذاری اعتبارات به طرح های اشتغالزا در شهرستان سیریک برای ۱۹۹۶ نفر ایجاد شغل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس  ، محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی شهرستان اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تا یک ماه از سال جاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اشتغالزا شهرستان سیریک واگذار شده است.

وی افزود: با واگذاری این اعتبارات در سطح شهرستان برای بالغ بر ۱۹۹۶ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

پاکروان  عنوان کرد: سال گذشته براساس سامانه رصد سهمیه اشتغال دستگاههای اجرایی شهرستان سیریک ۱۷۰۰ نفر بوده که با جذب ۱۹۹۶ نفر بیش از ۱۱۸ درصد رشد و پیشرفت داشته است.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: برای سه ماهه سال جاری نیز بالغ بر ۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به بانک های عامل جهت واگذاری به متقاضیان واگذار شده است.

 در پایان این جلسه  از عملکرد موفق مدیران ادارات جهادکشاورزی، صمت، شیلات ، بنیاد برکت و شهرداری بندر گروگ و بانک های صادرات، ملت، صندوق کارآفرینی امید، ملی، کشاورزی و سپه شعبه میناب تجلیل شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید