خبر فوری

مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار نمونه یک انسان کامل و الگویی تمام عیار برای بانوان ایران اسلامی و زنان مسلمان جهان است.

وی تصریح کرد:این بانوی بزرگوار نه تنها الگویی برای زنان به شمار می رود، بلکه شخصیتی کامل و فراتر از جنسیت،قومیت و زمان و مکان بوده و هر انسان با تاسی به رفتار و منش الهی ایشان، می تواند به فضایل اخلاقی فراوانی دست پیدا کند.

حجت الاسلام دری با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: آن حضرت می تواند محور وحدت و همدلی بین مسلمانان باشد زیرا همه مسلمان شیعه و سنی بر منزلت والای ایشان نزد خداوند توافق دارند و این سرمنشاء اتحاد است.

امام جمعه هرمز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: این شعار برای خنثی کردن توطئه های دشمن و پیشرفت داخلی نظام از سوی رهبری انتخاب شده است.

حجت الاسلام دری بیان داشت: مسئولان در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند تا مردم از روند فعالیت های آنها در زمینه محقق شدن منویات رهبری آگاه شوند.

امام جمعه هرمز با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته  نیکوکاری گفت: امام راحل چند روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور ایجاد این نهاد را صادر کردند و توجه ویژه ای به محرومان داشته اند.

حجت الاسلام دری  افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف یاری رساندن به محرومین ایجاد شده است و خانواده های زیادی در جنوب کرمان زیر پوشش این نهاد هستند که این مطلوب نیست.

وی اظهارداشت: این هفته فرصت مناسبی  است تا نیازمندان جامعه را همانند خانواده و فرزندان خود مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام دری  بر توجه مسئولان به مشکلات اساسی مردم تاکید کرد و گفت: مردم هم اکنون از مشکلات زیادی از جمله بیکاری رنج می برند و ضروری است که دولتمردان برای رفع این مشکلات تدبیر جدی بیندیشند

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید