خبر فوری

تصادف با شتر در جاده‌های هرمزگان باز هم قربانی گرفت

هرمزبان – تصادف یک خودرو پژو پارس با شتر در جاده سیریک_جاسک حادثه آفرید.

به گزارش صبح ساحل و به گفته شاهدان عینی در این حادثه راننده خودرو در دم جان‌باخته‌است. بنا بر اظهارات شاهدان این خودرو 3 سرنشین دیگر نیز داشته‌است.

یکی از شهروندان با ارسال تصویری از این تصادف گفت: «دوباره براثر تصادف با شترهای سرگردان، خانواده‌ای داغدار شده‌است. در شهرستان سیریک بسیار دیدیم که برای این موضوع جلسه تشکیل دادند و در سطح شهر بنر زدند اما اقدام موثری نکردند. چندین سال است که شترهای سرگردان در مسیر سیریک_جاسک قربانی می‌گیرند. ای کاش مسئولان به جای حرف، کاری بکنند».

سال‌هاست که در محورهای مواصلاتی جاسک-سیریک-میناب، شاهد تصادفات خودروها با شتر های سرگردان هستیم که تلفات جانی بسیاری را هم به دنبال داشته‌است؛ اما تاکنون راهکار و اقدام موثری ازسوی مسئولین امر برای کاهش این‌گونه حوادث دیده نشده‌است.

گشت‌های ساربانی شتر برای پیشگیری از تصادفات از اقداماتی بوده که سال گذشته در سیریک و جاسک انجام شده‌است اما به نظر می‌رسد که چندان موفق نبوده‌اند.

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید