خبر فوری

تقدیر امام جمعه سیریک از نیروی دریای سپاه و ارتش در خدمات پزشکی رایگان به مردم سیریک

هرمزبان – حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک با تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان سیریک گفت: همچنین تقدیر می‌کنم از نیروی دریای ارتش که حضور فعالی در دریا دارند و در همراهی با سپاه، منشأ قدرت این کشور هستند.

حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر و امام صادق علیها السلام کلاس درس تشکیل میدادند و  از این معارف حقه شیعه را گسترش دادند.

به گفته وی، ویژگی های امام باقر عبارتند از این که نوه سید شهدا و کریم اهل بیت بود و باید از امام باقر علیه السلام یاد بگیریم که وقتی قدرت دشمن از تیر و تفنگ بیشتر دارد نترسید و به ایمان خود اطمینان داشته باشیم که زور ایمان از تانک و تفنگ و موشک بیشتر است.

حجت‌الاسلام سالاری شهادت امام هادی علیه السلام  را تسلیت گفت و ادامه داد: امام هادی علیه السلام توانست اسلام شیعه را به ایران صادر کند و عالمان درباری را برملا می کرد و نفوذ هوشمندانه‌ای بر خلافت عباسیان داشت.

وی با تقدیر از نیروهای جنگی امام علی علیه السلام در یمن که نگذاشتند غم حملات به خودش را بفهیم و سریع جواب این حملات را داد و کشتی های نفتی را به آتش کشید، خاطرنشان کرد: این حرکات برای فراری دادن ذهن ها از سمت غزه است و خون ها و زحمات نتیجه دارد و در مقابل نیروهای حماس نمی‌تواند کاری کنند و دست از پا دراز تر در حال عقب نشینی هستند.

امام جمعه سیریک گفت: نیروهای آمریکایی وحشت زده در حال فرار از پایگاههای خود هستند و بدانند که اگر به یمن 100 موشک زدند، هزاران موشک جوابش را خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام سالاری با  تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان سیریک گفت:  همچنین تقدیر می‌کنم از نیروی دریای ارتش که حضور فعالی در دریا دارند و برای کشورمان سیادت دریایی خلق کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار عظیم در نقد کردن مطالبات جمهوری اسلامی ایران در ارتش داریم نفت های ما را بردند کمتر از یک سال نیروی دریایی ارتش نفتکش را در آب های بین المللی توقیف کردند و به جاسک آوردند که نگویند در خاک خود گرفتند  بلکه در آب های بین المللی گرفتند این است نیروی راهبردی ارتش ما است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید