احسان کامرانی: رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند

هرمزبان – احسان کامرانی با اشاره به حوادث دلخراش غزه گفت: رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات ضد بشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند.

«احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید صداوسیما مرکز خلیج فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها، اظهار داشت: رسانه‌ها در عصر کنونی جایگاه خطیری در مدیریت افکار عمومی دارند.

وی افزود: رسانه‌ها در حکمرانی به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت‌ها نقش بسزایی در توسعه جوامع دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع رسانه‌ها به ویژه در مواقع بروز برخی مشکلات که بخش مهمی از جامعه را درگیر می‌کند، نقش مهمی در عبور کشور از بحران‌ها دارد.

کامرانی گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به عنوان یک رسانه متمایز در هرمزگان نقش مهمی در توسعه استان و معرفی ظرفیت‌های آن در عرصه‌های ملی و بین المللی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به حوادث دلخراش غزه، تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تمامی مرز‌های انسانیت را پشت سرگذاشته است.

وی گفت: رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات ضد بشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با بنگاه‌های بزرگ دروغ‌پراکنی در صدد توجیه جنایت‌ها رژیم اسرائیل است که بیش از صد خبرنگار را شهید کرده و باید با این توطئه استکبار مقابله کرد.

وی با اشاره در پیش بودن دو انتخابات، افزود: انتخابات یک فرصت ممتاز برای تعیین سرنوشت خود است و این امر اهمیت آن را دو چندان کرده است.

کامرانی اظهار داشت: تبیین اهمیت انتخابات برای اقشار مختلف مردم از ماموزیت‌های مهم رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دیگر ماموریت‌های رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی است.

کامرانی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز خلیج فارس تصریح کرد: اعتماد رئیس رسانه ملی در انتصاب یک نیروی توانمند هرمزگانی به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید