خبر فوری

حجت الاسلام محسن ابراهیمی: دشمن به دنبال زیر سوال بردن بازدارندگی ایران است

هرمزبان – امام جمعه میناب گفت: هدف دشمن، زیر سوال بردن اعتبار بازدارندگی ایران اسلامی است اما دنیا می داند ما دنبال تقابل مستقیم با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نبوده ایم بلکه در قالب تقویت محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه تلاش کرده ایم و به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های این هفته، سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی را گرامی داشت و سالروز شهادت فدائیان اسلام در سال ۱۳۴۴ شمسی و سید مهدی حکیم در سالد۱۳۶۶ به دست رژیم بعث عراق را تسلیت گفت.

وی حلول ماه رجب را تبریک گفت و به برکات عظیم این ماه پرداخت و عظمت ماه رجب را به واسطه اموری دانست که در این ماه واقع شده است  از جمله موالید امام باقر، امام جواد و امیرالمؤمنین علی علیهم السلام و شهادت امام هادی، امام کاظم و رحلت  حضرت ابوطالب و حضرت زینب سلام الله علیهم اجمعین و مواردی مانند خروج پیامبر اکرم و مسلمان صدر اسلام از شعب ابی طالب، فتح خیبر و تغییر قبله به مکه و لیله الرغائب و ایام اعتکاف در زمان ما، همگی موجب عظمت این ماه شده اند.

امام جمعه میناب بیان داشت: همان طور که در متون دینی وارده است مومن زیرک و باهوش و هوشیار است و یکی از کیاست ها و زیرکی های مومن این است که آرزوهایش را باید مهندسی کند، مهندسی آرزوها، انتخاب مناسب آرزوها و اولویت بندی آنها در دل و ذهن و در حوزه اجتماع مهم ترین درسی است که باید از لیله الرغائب بیاموزیم آرزوهای اجتماعی و سیاسی و اقتصادی  در خوشبختی و بدبختی جوامع نقش محوری را دارند.

ابراهیمی اضافه کرد: مهم ترین راهکارهای مهندسی آرزوها یکی شناخت خودمان و دیگری شناخت ماهیت و حقیقت آرزوهایمان است و اگر می خواهیم زیست ما، زیست مومنانه باشد،  باید مهندسی آرزوهایمان را خوب مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید