محسن رضایی: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد

هرمزبان – محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از  پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

وی افزود: ماهی در قفس که از ابتکارات وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی بوده، باید از سوی وزارت جهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی شود.

این پرورشگاه ماهی از سوی تعدادی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و دارای بیش از ۱۳۰ قفس است که هرکدام سالانه بیش از ۶۰ تن برداشت دارند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید