خبر فوری

جدال سهیلی جوانان قشم و خلیج فارس میناب صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم،‌ هفته سیزدهم و پایانى نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال هرمزگان دوشنبه چهارم و سه‌شنبه پنجم بهمن ماه در شهرهاى مختلف هرمزگان برگزار خواهد شد.خلیج فارس میناب که تاکنون باختى در کارنامه خود ندارد در هفته پایانى میزبان سهیلی جوان قشم است. خلیج فارس میناب در این بازى به دنبال امتیاز است تا رکورد نباختن در لیگ برتر را در نیم فصل نخست از آن خود کند.این تیم با مساوى و حتى شکست قهرمان نیم فصل خواهد شد.

سهیلى جوان قشم هم براى ماندن در مکان دوم باید از این مسابقه امتیاز بگیرد در غیر این صورت اروند با پیروزى در مقابل حریفش هفته سیزدهم را با مکان دومى به پایان خواهد برد. داوران این بازى حامد تازه‌شاد، فرزاد راهپیما، صالح خواجویی و بلال رئیسی هستند. ناظر داورى هم عبدالمجید معماری است. لمزان بندرلنگه در خانه میزبان اتحاد بندر پل است.

لمزان براى این که حداقل از رده دهم به رده نهم جدول رده‌بندى بیاید اول باید این بازى را با پیروزى پشت سر بگذارد بعد هم منتظر امتیاز نگرفتن اتحاد دژگان باشد. اتحاد بندرپل هم براى فرار از قعر جدول باید سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند. یونس محمودی، ایوب مظفری، عبدالرحیم مظفری و مسعود کشاورز کار قضاوت این بازى را برعهده دارند. ناظر داورى هم عدنان مدنی است.

پرسپولیس بیکاه در خانه‌اش بازى سختى مقابل اتحاد دژگان دارد. هردو تیم براى جایگاه بهتر در جدول رده بندى نیاز به سه امتیاز این بازى دارند احمد مرشدی، محمد مدنی، محمد نیکخواه و قنبر نجفی نیز داوران آن هستند. ناظر داورى این دیدار هم محمد عابدیان است.

 آرش بندرعباس در هفته سیزدهم و پایانى نیم فصل اول میزبان اروند بندرعباس است و روى کاغذ بازى سختى پیش رو دارد. اروند براى این که حداقل مکان سوم خودش را حفظ کند به دنبال برد در این بازى است. آرش هم اگر مى‌خواهد دومین برد خودش را در نیم فصل اول کسب کند چاره‌اى ندارد که تیم پیروز این بازى باشد.عباس صادقی، مهدی جلوداری رضا شرفی و ابراهیم فیروزی داوران این بازى هستند و نظارت داورى بازى را هم سید یوسف قادری برعهده دارد.

اتحاد رودان در خانه‌اش میزبان فولاد هرمزگان است. کوروش شعبانی، اصغر منصفی، احمد رنجبرزاده و حمزه ضعیفی کار قضاوت این بازى را برعهده دارند و نظارت داوران را هم ابراهیم دهباشی انجام خواهد داد.

جبل بر شهرو تا پایان هفته دوازدهم در مکان ششم ایستاده است اما اگر بتواند در هفته سیزدهم جنوب برکه دوکا را شکست دهد مى‌تواند جاى این تیم را در مکان چهارم بگیرد. داوران این بازى روح‌الله قربانیان، امین حسن ‌زاده، اسماعیل نجفی و نیما صراف‌زاده هستند و حسن رئیسی هم ناظر داورى این بازى است.

در تنها بازى که روز سه‌شنبه پنجم بهمن انجام خواهد شد سیبه کوخرد با بسیج حکمی میناب بازى مى‌کند. یاسر شاهینی عبدالواحد دوشا،حسین آقازاده و محمد احمدنیا داوران این بازى هستند. محمد رسول مظفری هم ناظر بر کار داوران در این بازى است.

آمار بازى‌هاى هفته دوازدهم:

در بازى‌هاى هفته دوازدهم 18 گل به ثمر رسید و داوران هم سى و یک بار دست به جیب شدند و به بازیکنان خاطى کارت زرد نشان دادند. پرگل‌ترین دیدار هفته دوازدهم بازى اتحاد بندر پل با آرش بندرعباس بود که شش گل داشت.

کم گل‌ترین دیدار هفته هم دو دیدار بودند .اروند سورو با جبل بر شهرو و لمزان بندرلنگه با خلیج فارس سولقان میناب بدون گل به پایان رسید.

اولین گل هفته دوازدهم را محمد حسینی بازیکن اتحاد دژگان در دیدار با اتحاد رودان و دیرترین گل هفته را میلاد شهابی از آرش بندرعباس دردقیقه 4+90دردیدار با اتحاد بندرپل به ثمر رساندند. کم کارت ترین دیدار هفته هم بازى تیم‌هاى سهیلی‌جوان قشم با پرسپولیس بیکاه و فولاد هرمزگان با سیبه کوخرد بود که سه کارت زرد داشتند.

پرکارت ترین دیدار هفته هم بازى تیم هاى برکه دوکا با بسیج حکمی‌میناب و اتحاد دژگان و اتحاد رودان بودکه هرکدام شش کارت زرد داشت.

کم کارت‌ترین تیم هفته هم تیم‌هاى فولاد هرمزگان، سهیلی جوان قشم و لمزان بندرلنگه بودند که یک کارت زرد گرفتند.مهمترین اتفاق هفته هم به ثمر رسیدن چهار گل  ازروی نقطه پنالتی بود.

توقف خلیج فارس سولقان میناب پس از هفت برد متوالی مقابل لمزان بندرلنگه و پنجمین بازی متوالی گل نخوردن تیم خلیج فارس میناب دیگر اتفاقات مهم هفته بودند.

در این هفته محمدشریف صالحی از سهیلی جوان قشم در برابر مقابل پرسپولیس بیکاه تنها بازیکنى بود که دو گل براى تیمش زد.

در این هفته داوران چهار پنالتی گرفتند که محمود پرنور بازیکن تیم سیبه کوخرد در مقابل فولاد هرمزگان، محمد شریف صالحی بازیکن تیم سهیلی جوان قشم در مقابل پرسپولیس بیکاه ، عارف اسپرهم بازیکن تیم اتحاد بندر پل در مقابل آرش بندرعباس و شهاب پورآزاد بازیکن تیم آرش بندرعباس  در مقابل اتحاد بندرپل موفق به گل کردن پنالتى هاى خود شدند.

محمود پرنور بازیکن سیبه کوخرد با 4 گل از روی نقطه پنالتی، رکورد دار زدن پنالتى در لیگ برتر هستند. با ارزش‌ترین گل‌هاى هفته هم گل دومی و سه امتیازی منصور جنگجو از اتحاد دژگان در مقابل با اتحاد رودان، تک گل برتری سه امتیازی محمود پرنور از سیبه کوخرد در مقابل فولاد هرمزگان و گل سومی و مساوی،میلادشهابی از آرش بندرعباس در مقابل اتحاد بندر پل بودند.

محمود پرنور از تیم سیبه کوخرد هم بهترین گل هفته را به ثمر رساند. محمود پرنور با این گل براى تیمش بیشترین صعود را در جدول رده بندى داشت. ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را هم آرش بندرعباس با 9 گل زده در اختیار دارد. بهترین خط دفاع لیگ را خلیج فارس سولقان میناب با 3 گل خورده و ضعیف‌ترین خط دفاع را پرسپولیس بیکاه با 30 گل خورده در اختیار دارند. آقای گل لیگ برتر فوتبال هرمزگان هم خالد تکی‌زاده از سهیلی جوان قشم با 10 گل زده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید