خبر فوری

کشف ۱۱ قبضه سلاح از شکارچیان متخلف در شهرستان الشتر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، طاهر فتح الهی امروز شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: طی۳ هفته اخیر تعداد ۱۱ قبضه اسلحه از شکارچیان در شهرستان الشتر کشف و ضبط شده است.

وی بیان داشت: ماموران این اداره به صورت شبانه روزی اقدام به گشت و کنترل زیست محیطی در مناطق حساس زیست محیطی کردند و علاوه بر پایش آنفلو آنزای پرندگان در زیستگاه های آبی شهرستان، از هر گونه شکار و صید غیر مجاز جلوگیری می کنند.

 رئیس اداره محیط زیست الشتر افزود: ۵ قبضه از اسلحه های مکشوفه در گشت های شبانه و قبل از هرگونه اقدام به شکار از شکارچیان غیر بومی کشف شده است.

فتح الهی گفت: طبق دستور دادستانی لرستان در صورت تخلف زیست محیطی چه در مناطق حفاظت شده و چه آزاد جواز اسلحه به همراه اسلحه باطل و به نفع دولت ضبط می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید