خبر فوری

توسعه سواحل مکران در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد/ احداث شهرک صنعتی ایران و چین با مساحت 2 هزار هکتار در جاسک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری ظهر امروز در جلسه بررسی روند احداث شهرک صنعتی ایران و چین در جاسک با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای تعیین زمین این شهرک توسط منابع طبیعی انجام شد، عنوان کرد: این پروژه اولین شهرک صنعتی مشترک ایران با یک کشور خارجی محسوب می‌شود که یک برند برای هرمزگان است.

وی ادامه داد: این شهرک صنعتی در مساحت دو هزار هکتار با مشارکت کشور چین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: هزینه اولیه احداث این شهرک 100 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

جادری با تاکید بر اینکه ارزیابی‌های زیست‌محیطی برای احداث این شهرک باید انجام شود، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب و برق باید از هم‌اکنون در برنامه‌های خود موارد مربوط به این شهرک را پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه توسعه سواحل مکران در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، اظهار داشت: برای عمران و آبادانی این منطقه اعتبار مناسب پیش‌بینی شده تا شرق استان هرمزگان متحول شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای چندین پروژه مهم ملی از جمله احداث پالایشگاه و نیروگاه و صنایع بزرگ و شهرک صنعتی ایران و چین در شرق هرمزگان، توسعه و اشتغال و تقویت اقتصاد مردم و امنیت را به‌دنبال خواهد شد و تحولات بزرگی در این منطقه ایجاد می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید