خبر فوری

برپایی نمایشگاه سوغات و هدایای مناطق مختلف کشور در بندرخمیر

یوسف ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرخمیر از آغاز نمایشگاه بزرگ سوغات و هدایای مناطق مختلف کشور به میزبانی شهرستان خمیر خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار، ایجاد بستر مناسب در تنوع و حق انتخاب مصرف‌کنندگان و شهروندان، زمینه معرفی کالاها و تولیدات بومی و سایر نقاط کشور به شهروندان و نیز معرفی فرهنگ و ایجاد اعتدال نسبی در قیمت‌های متعارف به میزبانی خمیر دایر شده است.

وی افزود: این نمایشگاه دارای 110 غرفه است و فروشندگان این نمایشگاه از 11 استان کشور در خمیر حضور دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خمیر تصریح کرد: 10 درصد از غرفه‌داران این نمایشگاه را بومیان منطقه تشکیل می‌دهند که مجموعاً با بیش از 30 رسته صنفی و تنوع در انواع کالاها در این نمایشگاه فعالیت دارند.

ذاکری اضافه کرد: در این نمایشگاه، ظروف، کالاهای خواب، پوشاک، ادویه‌جات، کیف و کفش، خشکبار، لوازم آرایشی، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و محصولات فرهنگی عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه، کالاها 15 تا 20 درصد ارزان‌تر نسبت به بازار عرضه می‌شود و از تاریخ 19 دی‌ماه به مدت 10 روز در شهرستان بندرخمیر دایر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید