خبر فوری

دوره تربیت منتور ساعت کدنویسی در مرکز نوآوری بندر خمیر برگزار شد

هرمزبان – دوره تربیت منتور رویداد ساعت کد نویسی در مرکز نوآوری خمیر به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی اندیشه پویا قطب استانی کدنویسی با حضور همکاران علاقه مند از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، صالح غفاری مدرس این دوره در گفتگو با خبرنگار هرمزبان گفت: در این دوره یکروزه با نحوه ثبت میزبانی رویداد بین المللی ساعت کدنویسی در وب سایت جهانی رویداد و همچنین چگونگی آموزش مفاهیم کدنویسی و هوش مصنوعی برای دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه تشریح شد.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی اندیشه پویا هدف از برگزاری رویداد ساعت کدنویسی را آشنایی دانش آموزان با تفکر سیستمی و الگوریتمی عنوان کرد و تحقق این هدف را مهمتر از یادگیری صرف کدنویسی دانست.

غفاری اضافه کرد: دانش آموزان در تفکر الگوریتمی مواجهه بهتری با مسائل و چالش های پیش رویشان خواهند داشت و به جای ناامیدی از رسیدن به اهداف خود، روش های مختلف حل مسئله را می آموزند.

گفتنی است منتور های آموزش دیده در آذرماه امسال این رویداد را در مناطق آموزشی سراسر استان همزمان با سایر میزبان ها در کشورهای دیگر به صورت رسمی ، جهت ترویج کدنویسی و هوش مصنوعی برگزار خواهند کرد.

در پایان این دوره یک روزه حسن خدامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه حبیب الله محمودی نودژ مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر ، فریبا روئین كارشناس نظارت و پیگیری امور پژوهش سرای دانش آموزی و جمعی از مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی در جمع همکاران حاضر شدند و پیرامون برگزاری رویداد بین المللی ساعت كدنویسی 2023 گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

تصاویری از دوره تربیت منتور ساعت کدنویسی را می توانید در آدرس hbna.ir/122240 مشاهده کنید.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید